Svorio netekimas maitinančiai mamai. Žindymas ir papildomos kalorijos


Savęs priežiūra krūtimi maitinančiai motinai by Melissa Kotlen Nagin; Apžvalgą pateikė Meredith Shur, MD Nutukimo, svorio kritimo, fizinio pratimo ir higienos svorio netekimas maitinančiai mamai Nesunku pamiršti rūpintis savimi, kai esate nauja mama Krūtimi maitinančios motinos linkęs pamiršti, kad turi rūpintis savimi ir kūdikiu.

Yra tiek daug galvoti apie tai, prisimenant, kada paskutinį kartą maitinosi kūdikis, įsitikindami, kad kūdikio padėtis ir fiksatorius yra teisingi ir skaičiuojant nešvarius vystyklusgalite lengvai palikti savo gerovę namuose. Tačiau svarbu, kad jūs prižiūrėtumėte savo poreikius taip pat, kaip ir jūsų vaikas. Štai keletas mitybos, svorio, fizinių pratimų ir higienos rekomendacijų maitinančioms motinos maitinimą krūtimi.

Maitinimas krūtimi maitinančioms motinoms Nors maitinate krūtimi, pabandykite valgyti subalansuotą mitybągerti daug skysčių ir kasdien suvartoti apie papildomų kalorijų. Jūs galite valgyti viską ir viską, ko norite, ir jūs galite toliau vartoti savo gimdos kaklelio vitaminus. Yra tiek svorio netekimas maitinančiai mamai mitų ir "Wive" pasakų, kurios skleidžia apie tai, ką maitindamas krūtimi maitinančias motinas neturėtų valgytiir jūs galite juos visus ignoruoti.

Galite valgyti brokolius, česnakussvogūnus, aštrus maistą, citrusinius vaisius ir net šokoladą. Svorio netekimas maitinančiai mamai, neatsižvelgiant į tai, ką valgote, jūsų motinos pienas vis tiek bus naudingas jūsų kūdikiui.

  • Savęs priežiūra krūtimi maitinančiai motinai
  • Share on Facebook Share on Twitter Kiek papildomų kalorijų jums reikia kiekvieną dieną?
  • Svorio netekimas rt nagar
  • Kaip numesti riebalus, bet nepriaugti svorio
  • La cafe lieknėjantis kavos šalutinis poveikis
  • Storėti ar lieknėti žindant — ko norėtumėte?

Tačiau, jei valgysite blogai, jūs paaukosite maistines medžiagas savo kūne, nes jūsų nascar svorio netekimas imsis, ką reikia iš sveikų motinos pieno iš savo parduotuvių. Tai gali palikti jus jausmus ir išsekus. Tačiau, valgydami įvairius maisto produktus ir pasirinkdami geresnius maisto ir užkandžių variantus, galite išlaikyti savo kūno sveiką ir stiprų, kol ruošiatės pieną.

Visa naudinga info žindyvėms metančioms svorį - Kūdikių žindymas - Forumas

Ir, kaip minėta pirmiau, tai nereiškia, kad jūs negalite turėti greito maisto. Jūs tikrai galite. Tiesiog mėgaukitės švelniai svorio netekimas maitinančiai mamai subalansuota mityba.

Svorio kritimas ir slauganti motina Kaip nauja krūtimi maitinanti motina, jūs galite trokšti angliavandenių, bet jūs taip pat galite trokšti ne motinystės drabužių.

Pagrindinė navigacija

Jei valgysite tipišką dietą, turėtumėte palaipsniui prarasti svorį saugi riba neviršija 1 svaro per savaitę. Šis lėtesnis, lėtesnis svorio sumažėjimas nesukels jūsų motinos pieno tiekimo problemų.

t3 svorio netekimas

Bet jei jūs beviltiška išsikrauti daugiau nei to, geriausia palaukti, kol jūsų vaikas bus ne mažiau kaip du mėnesiai. Per du mėnesius jūsų pieno tiekimas turi laiko įsitvirtinti, o svorio netekimas nebus toks šokas jūsų kūnui. The Turėkite omenyje, kad mes kalbame apie saugų svorio, o ne avarijų dietos.

riebalų degintojas kadrai svorio

Kūdikio maitinimo krūtimi metu nerekomenduojama vartoti griežtai kalorijas mažinančios dietos, o jūs neturėtumėte naudoti svorio netekimo tablečių. Jūsų motinos pieno tiekimas ir jūsų sveikata gali būti labai paveikti.

Ar mesti svorį, jei maitini? - Mamos Žurnalas

Jei nuspręsite pradėti svorio mažinimo programą, įsitikinkite, kad valgote mažiausiai kalorijų per dieną ir kad gydytojas seka jūsų pažangą. Pratimai ir maitinimas krūtimi Po to, geriausias būdas numesti svorio ncbi turite svorio netekimas maitinančiai mamai, gali atrodyti, kad tai bus dar daug metų, kol vėl galėsite pasiekti sporto salę. Tačiau pratimas yra svarbi jūsų gerovė kaip maitinanti krūtimi motina.

Žinoma, jei išnaudojimo lygis pasieks naują aukštą lygį, jo greitis bus 5K. Tačiau kiekvieną dieną gražus, žvalus vaikščiojimas yra lengva ir veiksminga veikla, kuri padidins jūsų širdies ir kraujagyslių būklę. Štai keletas gairių, kurių reikia laikytis kaip krūtimi maitinančią mamą.

svorio netekimas 8 svarai

Krūtimi maitinkite kūdikį arba siurblįkol pradėsite mankštintis. Jūsų treniruotė bus patogesnė, jei esate krūtyse, nėra per daug krūties pieno.

Dėvėkite tinkamą liemenėlę. Jūs norite palaikyti, tačiau nenorite, kad liemenėlė būtų per sunki arba ji būtų apačia. Viskas, pernelyg ribojantis, dėl kurio per didelis spaudimas krūties audiniui gali sukelti prijungtus pieno svorio netekimas maitinančiai mamai ar mastitas.

Secondary links

Palikite gerai hidratuotas, ypač karštame ore. Nepamirškite kasdien gerti mažiausiai 64 uncijų vandens. Ir, jei per pratimus įprastai daug prakaituojate, gerkite dar daugiau.

Pasimėgaukite arba prausdami savo kaip prarasti riebalus menopauzės metu po to, kai praleidžiate ir prieš maitinimą krūtimi, ištraukite prakaitą ant krūtų ir spenelių. Daugelis moterų išgirdo istorijas apie kūdikius, atsisakiusius maitintis krūtimi, kai jų mama pasinaudojo.

Ar mesti svorį, jei maitini?

Priežastis neturi nieko bendro su pieno sudėtimibet labiau su tuo, kad prakaitas yra sūrus, o kūdikiai yra išjungiami pagal skonį. Mėgaukitės treniruotėmis ir savo laiku. Imk kiekvieną akimirką. Ir kol jūs tai padarysite, nuotaikos stiprinanti cheminė medžiaga serotoninas bus išleistas į jūsų kūną.

Taigi, net jei tai yra vienintelis išvykimas, kurį gausite konkrečią dieną, vis tiek jaučiatės kaip milijonas dolerių.

Susiję straipsniai

Higiena ir krūtimi maitinanti motina Svarbu gerai maitintis krūtimi. Gera higiena apima dušo ar vonios vartojimą kiekvieną dieną ir jūsų krūtų valymą. Jau daugelį metų maitinančioms motinoms buvo teigiama, kad neplauti savo krūtinėlių muilu, nes ji išdžius spenelių sritį. Tačiau, jei naudosite drėkinančią muilą ir gerai išplausite, tai neturėtų būti problema. Kai maitinate krūtimi, yra natūralių aliejų, kuriuos išskiria Montgomery liaukos mažai raumenys, matomi jūsų arolojekurie neleidžia bakterijoms veisti.

riebalų degintojas naudingas sveikatai

Jūs nenorite sutrukdyti šių liaukų atlikti savo darbą, todėl būkite atsargūs, kad lengvai nuplaukite krūtis. Taip pat naudinga ištrinti kai kuriuos iš jūsų išreikštą krūties pieną į savo nipeles ir leisti jam išdžiūti, nes motinos pienui yra anti-infekcinių savybių.

Dėvėkite šviežią, švarų slaugos liemenėlę kiekvieną dieną ir pakeiskite ją dienos metu, jei ji pasidarys nešvari ar šlapi. Ir, jei jūs dėvite krūtinės kilimėlį, kad įsimylėtų nutekantįjį motinos pienąbūtinai pakeiskite juos ir dažnai.

Šlapias liemenes arba šlapias krūtinės kilimėles ant jūsų krūtų gali sukelti odos pažeidimą. Be to, šilta drėgna, saldinga aplinka yra puiki vieta augti bakterijoms ar mielėms. Šaltiniai: Larson-Meyer, DE Po gimdymo pratybų poveikis motinoms ir jų palikuonims: literatūros apžvalga. Nutukimo tyrimai. Lawrence, Ruth A. Žindymas Aštuntosios leidimo medicinos darbuotojams vadovas. Elsevier sveikatos mokslų.

Riordan, J. Žindymas kūdikiams ir Žmonių žindymas ketvirtasis leidimas.

MITYBA - Sveikas Žmogus

Jonesas ir Bartlett mokymasis. JAV žemės ūkio departamentas. Mitybos poreikiai, nors ir krūtimi. Atnaujinta m. Sausio 7 d.

  • Žindymas sergant: sloga, gripas, kosulys | Žial.lt
  • Vilnietė Nerija per nėštumą priaugo 33 kg, tačiau po gimdymo praėjus 9 mėnesiams sveria tiek, kiek ir prieš nėštumą — 50 kg.
  • Riebalų nuostolių kūno įvyniojimas namo
  • Lieknėja motinystės išvaizda
  • Sveikata švedų svorio netekimas
  • Motinos mityba lemia kūdikio sveikatą Siųsti draugui: Skaitykite forume: Dalintis: Būsimo kūdikio sveikata idealiu atveju reikia pradėti rūpintis dar prieš pastojant.

Whitney, E. Suprasti "Mitybos leidimas", keturiolikta leidimas. Cengage Learning. Atnaujinta Donna Murray.