Riebalų nuostolių bazinis metabolizmo greitis. Bazinis metabolizmo greitis riebalų nuostoliai


Bendrinti Twitter Dalykitės dėl moters Žmogaus metabolizmas, dar vadinamas metabolizmu, dažnai laikomas labai abstrakčiu dalyku. Bet ar tai tiesa? Ar medžiagų apykaita iš tiesų yra atsitiktinė sistema jūsų kūne, lemianti, kiek sunaudojate energijos ar kiek riebalų kaupiate?

riebalų nuostolių bazinis metabolizmo greitis

O gal metabolizmas šiame kontekste yra gana logiškas ir daugumai žmonių gali būti gana tiksliai apskaičiuotas? Mes paaiškiname, kad šiandien ir kaip torto apledėjimas paaiškiname, kaip galite palaikyti savo metabolizmą draugu, kai norite numesti riebalus!

Kas yra tas metabolizmas? Metabolizmas reguliariai aptariamas kūno rengybos, jėgos numesti svorio esant 38 ir kultūrizmo srityse, tačiau tik retai suprantama, ką tai reiškia.

Grįžkime į pradžią. Šis žodis reiškia pokyčius ar virsmus. Šie pokyčiai ar virsmai vyksta ląstelių lygyje ir juos daugiausia inicijuoja fermentai.

Kaip jau galite pastebėti, metabolizmas yra labai plati sąvoka, apimanti daugybę sričių. Galite galvoti apie energijos išlaisvinimą iš maistinių medžiagų, kurias organizmas gauna, bet ir apie šių maistinių medžiagų įsisavinimą.

riebalų nuostolių bazinis metabolizmo greitis

Jei riebalų nuostolių bazinis metabolizmo greitis dar vieną žingsnį į priekį, tada jūs pradėsite naudoti šias medžiagas biologiniams procesams inicijuoti, o dar vieną žingsnį - prie likusių atliekų tvarkymo.

Taigi iš tikrųjų galima sakyti, kad medžiagų apykaita apima visą procesą nuo riebalų nuostolių bazinis metabolizmo greitis momento, kai ką nors įsidedate į burną, kad valgytumėte, iki tos akimirkos, kai po dienos išeinate iš tualeto.

Konkretūs aukščiau išvardytų procesų pavyzdžiai yra angliavandenių pavertimas glikogenu, baltymų suskaidymas į aminorūgštis, riebalų rūgščių įtraukimas į jūsų riebalų ląsteles ir ne nesvarbus: aminorūgščių panaudojimas anaboliniuose procesuose, siekiant atkurti jūsų raumenis ir augti.

Bazinis metabolizmo greitis ir svorio kritimas

Na, ne, ir tai mus taip pat tiesiogiai supainioja su painiava, kuri dažnai sukelia medžiagų apykaitą. Kai žmonės kalba apie metabolizmą, jie dažnai reiškia visiškai ką nors kita! Dvigubas metabolizmo veidas Tačiau nedaugelis žmonių domisi organizme vykstančiais lieknėjimas durbanvilyje procesais, o daugumai tai nėra labai įdomu, jei norite tiesiog numesti kelis kilogramus. Dėl to metabolizmas daugeliui tampa toks neryškus, tačiau jūs apie tai suprantate daug daugiau!

Dažnai kalbant apie medžiagų apykaitą, iš gyvenimas keičiasi mesti svorį apie tai kalbama bazinė ramybės apykaita ar dar plačiau, energijos balansas, kur mus ypač riebalų nuostolių bazinis metabolizmo greitis energijos suvartojimas. Galite perskaityti, kas yra šie du dalykai žemiau! Bazinė metabolizmo norma: ką iš tikrųjų reiškia medžiagų apykaita Reiškinys, kuris mus tikrai domina, yra žinomas kaip bazinis metabolinis greitis BMRolandų kalba taip pat žinomas kaip bazinis ramybės metabolizmas.

XX amžiaus pradžioje buvo atlikti pirmieji BMR skaičiavimai, pagal kuriuos žmonės norėjo atsekti žmonių suvartojamos energijos kiekį atsipalaidavus.

Būtent tai mums sako BMR, būtent tai, kokią energiją medžiagų apykaita turi suteikti, kad kūnas aprūpintų pirminiais gyvenimo procesais.

Pagalvokite apie savo kvėpavimą, širdies plakimą, visų jūsų organų darbą ir, be to, visus procesus, kurie vyksta ląstelių lygiu. Tai yra taškas, kuriame dažnai kyla pasakojimai, kad Pietje turi tik pažvelgti į picą ir pradeda ją įjungti, tuo tarpu Henkas vis dar gali pamatyti savo skrandžio raumenis, apiplėšęs vietos užkandinę.

Bet ar šis skirtumas iš tiesų toks didelis? Nors neabejotina, kad skirtumų yra tarp skirtingų, tačiau jie neatrodo tokie dideli, kaip kartais galvoja žmonės 1ir dažnai gali būti lengvai paaiškinami!

Mes ką tik paminėjome, ką sudaro kepta jautiena numesti svorio BMR, tačiau mes pamiršome labai svarbų veiksnį: jūsų raumenų masę! Riebalinis audinys yra gana neaktyvus audinys, jam palaikyti nereikia daug energijos.

Kita vertus, raumenų masė sunaudoja daug daugiau energijos, o tai automatiškai reiškia, kad kuo daugiau raumenų sunaudoja jūsų kūnas, tuo daugiau kalorijų jam reikia norint svorio prarasti redaguoti svorį. Kiek šis skirtumas yra, daugelį metų buvo diskusijos tema.

Žmonės anksčiau teigė, kad 5 kg raumenų masė per dieną sudegina apie kcal, tačiau tai deja toli gražu nėra tiesa. Reikšmingas skirtumas! Energijos sąnaudos: bendras vaizdas Bet, žinoma, ne viskas priklauso nuo fizinių procesų ir jūsų kūno riebalų nuostolių bazinis metabolizmo greitis, to būtų šiek tiek per mažai.

Likusią metabolizmo dalį lemia kiti veiksniai, žemiau išvardijame juos visus [3]! Bazinio medžiagų apykaitos norma Dabar žinoma ir plačiai aptarta aukščiau.

Svorio netekimas sustojimo vietos ir jie galų gale niekada pasiekti savo tikslus. Tai yra todėl, kad jie nėra iš tikrųjų teikia metabolizmas labai svarbu priemonės, reikalingos tinkamai atlikti savo darbą. Tai lygiai tas pats kaip siuntimas paštininkas darbo dieną ir be jokių pristatyti, kaip toli jūs manote, kad jis. Kuo skiriasi badavimas ir kalorijų apribojimas?

Terminis maisto poveikis TEFtaip pat žinomas kaip dietos sukelta termogenezė DIT Tai apibūdina maisto vartojimo poveikį jūsų energijos suvartojimui. Galų gale viskas, ką valgote, taip pat turi būti suvirškinama, absorbuojama ir perdirbta. Nors galbūt apie tai negalvojate, TEF labai skiriasi. Įsivaizduokite, kiek pastangų organizmas sugeba sugerti kokteilį po treniruotės, kurio sudėtyje yra dekstrozės, beveik akimirksniu pasisavinamų angliavandenių ir aminorūgščių - skaidomos baltymų formos.

Palyginkite tai su plokštele, kurioje pilna daržovių, ryžių, liesos mėsos ir kai kurių riešutų. Dabar staiga apžiūrite valgį su visais trimis makroelementais, bet ypač kietu maistu. Jame yra daug skaidulų, sudėtinių angliavandenių ir baltymų, kurie pasisavinami mažiau.

Savaime suprantama, kad pastarajam absorbuoti reikia daug daugiau laiko ir energijos, taigi šio pašaro šiluminis poveikis bus didesnis. Taigi tai, ką valgote, taip pat daro tiesioginę įtaką tam, kiek galite suvalgyti! Tai apima visus jūsų atliekamus fizinius pratimus. Pirmasis reiškia energijos suvartojimą iš sporto, antrasis - visus kitus jūsų atliekamus judesius. Energijos sąnaudos jūsų treniruotės metu paprastai yra gana pastovios ir lengvai nustatomos atsižvelgiant į jūsų treniruotę.

Svorio netekimo laikymo karai ar dehidracija gali padėti numesti svorio, vandenyno aveniu svorio metimas svorio metimo įkvėpimo mema.

NEAT, tačiau tai yra visiškai kita istorija. NEAT yra vienas iš svarbiausių žaidėjų riebalų nuostolių bazinis metabolizmo greitis energijos suvartojimą tarp 1 ir 2 asmenų. Ar jūs visur vairuojate ir ar dirbate biure? O gal visada naudojatės dviračiu ir ilgas dienas dirbate statybose?

Riebalų nuostolių bazinis metabolizmo greitis. metabolizmas | Kalorijų skaičiuoklė

Šis gyvenimo būdo skirtumas pažodžiui gali riebalų nuostolių bazinis metabolizmo greitis šimtus kalorijų per dieną suvartojamai energijai.

Viename ankstesnis dienoraštis mes išsiaiškinome, kuo skiriasi energijos suvartojimas esant skirtingai lauko temperatūrai. Dėl to energijos suvartojimo skirtumas tapo nereikšmingas. Koks susitarimas? Dabar, kai jūs perskaitėte aukščiau, metabolizmas, apie kurį buvo daug kalbėta, tikiuosi, taps daug aiškesnis. Jums net gali kilti klausimas, iš kur kyla visas šurmulys. Nes jei žinai visa tai, kas išdėstyta aukščiau, ir gali į tai atsižvelgti, tada kokia problema?

Labai paprasta: Adaptyvioji termogenezė Tai yra terminas, kuris reiškia, kad jūsų metabolizmas prisitaiko prie jo aplinkybių. Sužinoję, kokie yra skirtingi metabolizmo veiksniai, jūs jau turėjote geresnį vaizdą apie tai, tačiau visada svarbu suvokti tą metabolizmą dinamisch yra.

Jūsų metabolizmas nėra nustatytas faktas, bet mechanizmas, prisitaikantis prie to, kas vyksta aplink jį. Dėl to mažėja jūsų KMT, nes taip, riebalai taip pat prisideda prie jūsų energijos suvartojimo.

4 patarimai, kaip optimizuoti savo metabolizmą

Norėdami numesti svorio, turite valgyti mažiau, taigi tai taip pat reiškia, kad sumažės maisto šiluminis poveikis TEF. Be abejo, labai logiška, nes paprasčiausiai valgai mažiau. Bet, deja, tai taip pat reiškia medžiagų apykaitos sumažėjimą, kiekvieną kartą kalorijų turi būti šiek tiek mažiau.

Dėl to kūnas suaktyvina saugos mechanizmus, todėl jūsų kūnas tampa efektyvesnis. Praktiškai tai reiškia, kad daugumai žmonių spontaniškas aktyvumas sumažėja, kartais beveik iki 0. Ar spaudžiant koją spaudžiamas darbas priešais kompiuterį? Tikėtina, kad dietos tai yra daug mažiau.

Kaip efektyviai ir saugiai mažinti svorį chooseklaipeda. Pirmas per mažas svorio metimas, kurio griebsitės — sumažinsite per mažas svorio metimas maisto kiekį, ypač stipriai apdorotą greitą maistą, tokį kaip picos, skrudintos bulvytės ir panašiai. Kaip padidinti savo svorį? Laba diena, aš  sportuoju, bet man neauga svoris ir jis yra mažesnis negu turėtų būti. Tačiau dietologai paaiškino, kodėl kalbant apie kalorijas, mažiau ne visada yra geriau, rašo shape.

Ar esate kažkas, kuriam paprastai visada patinka lipti laiptais? Laikydamiesi dietos, jūs tikriausiai kitaip apie tai galvojate. Ar jūs paprastai vaikščiojate su šunimi gražiai dideliu ratu? Po tam tikro dietos laikymosi jis pūpso, pūpso ir netrukus grįžta į vidų. Jūsų treniruočių intensyvumas beveik visada mažėja. Jaučiatės mažiau energingi, vadinasi, galite mažiau stumti.

ЯПОНСКИЙ МЕТОД ЛЕЧЕНИЯ ВОДОЙ: самый простой путь к здоровью!

Tai taip pat sumažina energijos suvartojimą dienos pabaigoje. Visi šie reiškiniai kartu užtikrina, kad jūsų medžiagų apykaita dietos metu gali žymiai sumažėti, o riebalų nuostoliai tampa beveik neįmanoma užduotimi. Ką tu gali padaryti dėl to?! Metabolizmo optimizavimas: 4 patarimai Pagaliau priėjote prie pastraipos, kurioje iš pradžių atidarėte šį straipsnį, dabar mes pateikiame jums riebalų nuostolių bazinis metabolizmo greitis patarimus, kaip maksimaliai išnaudoti medžiagų apykaitą!

Laikykite savo baltymų kiekį Akivaizdžiausias patarimas, be abejo, yra didelis baltymų suvartojimas. Baltymai padeda palaikyti raumenų masę ir būtent to jums reikia laikantis dietos. Pertekliniai riebalai gali išnykti, tačiau mes norime išlaikyti tą raumenų masę! Galite perskaityti, koks yra optimalus baltymų kiekis šis straipsnis. Be to, tyrimai parodė, kad baltymai tam tikru mastu turėjo didesnį šiluminį poveikį nei angliavandeniai ir riebalai [4].

Tie patys tyrimai taip pat parodė sumažintą alkio jausmą, taigi tai dviguba pergalė! Valgyk daugiau, ne mažiau! Paskutinis dalykas, kurį norite padaryti, yra numalšinti riebalus. Taip, žinoma, tai veikia tam tikrą laiką, bet ne per ilgai jūs alkanas, negyvas, silpnas riebalų nuostolių bazinis metabolizmo greitis prarasite raumenų masę. Badauti sau yra turbūt blogiausias dalykas, kurį galite padaryti.

Tai įvairiais būdais daro neigiamą poveikį jūsų metabolizmui. Jūsų šiluminis poveikis yra mažesnis, nes valgote beveik nieko. Jūsų BMR krinta, nes jūs prarandate raumenų masę rekordiniu greičiu. Jūs ką tik sunaikinote savo paskutinę išeitį, perdegdami mankštos metu, nes jums nebelieka energijos. Todėl svarbu tinkamai spręsti svorio metimo planą.

  1. Metabolizmo sąvoka.
  2. Energijos mainų fiziologija.
  3. 4 patarimai, kaip optimizuoti savo metabolizmą - „XXL Nutrition Blog“

Pirmiausia jėgos treniruotės Prarasti riebalus prilygsta dideliam kiekiui širdies, tiesa? Pagalvok dar kartą! Nors tai atrodo logiškiausias pasirinkimas, jūs norite suteikti jėgos treniruotėms pirmenybę prieš kardio. Jėgos treniruotėse sudeginama daug daugiau kalorijų, nei jūs galite pamanyti, o didesnės raumenų masės nauda yra daug vertingesnė už tą mažą papildomą pusvalandžio deginimą ant kranelio. Pridėkite tai, kad per daug jėgos ir širdies treniruotės derinys gali turėti neigiamos įtakos jūsų atsigavimui po abiejų užsiėmimų.

Tai netrukus riebalų nuostolių bazinis metabolizmo greitis išvadą, kad svarbiausia turėtų būti valdžia. Nesivaržykite pasidaryti papildomo širdies, tačiau neleiskite kardio tapti svarbiausia treniruotė. Bet ne per daug Mes parodėme, kad fiziniai pratimai vaidina didžiulį vaidmenį jūsų riebalų nuostolių bazinis metabolizmo greitis deginime, taip pat yra didelių skirtumų tarp žmonių. Taigi atrodo, kad logiška išvada juda labiau. Tai tiesa, bet tam tikru mastu!

riebalų nuostolių bazinis metabolizmo greitis

Ar mėgstate sportuoti, ar mėgstate važiuoti dviračiu į darbą, ar nekyla problemų einant į prekybos centrą, užuot pasiėmus automobilį? Tada pasinaudokite šia proga be jokios abejonės, kad pridegtumėte šiek tiek papildomai.

Bet, ir tai yra didelis dalykas, tačiau, jei to nekenčiate, neprimeskite šios pareigos sau! Pratimai daugiau, nei iš tikrųjų norite, gali būti viena didžiausių dietos nesėkmės priežasčių. Diena iš dienos užsiimate sąmoningu pasirinkimu dėl savo fizinės veiklos, dėl kurios jūs fiziškai ir protiškai išsekate. Tave vis labiau erzins tai, ką darai.

Taigi judėkite, tačiau įsitikinkite, kad tai prisideda prie jūsų tikslo, užuot priešpriešinę jus! Laikas pradėti! Dabar, kai žinote, kaip susisteminta metabolizmas, apie kurį taip dažnai kalbama, tiksliai žinote, ką daryti. Metabolizmas jums nebėra abstraktus reiškinys, o aiškus riebalų nuostolių bazinis metabolizmo greitis, prisidedančių prie jūsų tikslo, rinkimas.

Taikykite aukščiau pateiktus patarimus ir pasiruoškite progresui! Parašė Mathias Jansen.