Trukdo mesti svorį


Intuityvus valgymas padės dažniau padaryti tinkamus maisto pasirinkimus, geriau jausti kūno alkio ir sotumo signalus ir gerbti bet kokį savo kūno dydį. Anot profesoriaus, mūsų pojūčiai kur kas geriau nei dietos, kurių dauguma būna neveiksmingos ir kenksmingos.

trukdo mesti svorį

Nors 75 proc. Kai kurios ne tik nepadeda numesti svorio, o su laiku pradeda tukinti. Mes neturime nei persivalgyti, nei badauti, nei jausti kaltės jausmo.

trukdo mesti svorį

Tai suteikti mums gali intuityvus valgymas, kuris visada, išskyrus mūsų laikus, buvo būdingas visiems žmonėms. Unikausko intuityvus valgymas neriboja maisto pasirinkimo, angliavandenių riebalų ar kalorijų kiekio.

Tam reikia dar ir gerai suprasti sveikos mitybos sistemą, o čia daugeliui mūsų pasitarnaus kai kurių labai populiarių mitų išsižadėjimas, rašo tinklalapis medikforum. Pirmas mitas: vitaminai ir mineralai visiškai kompensuoja tai, ko trūksta laikantis itin griežtos dietos Tad kas gi geriau — gauti visas organizmui būtinas maistines medžiagas valgio metu ar laikytis griežtos dietos ir atskirai vartoti įvairius papildus? Niekam neturėtų kilti abejonių, kad kur kas naudingesni yra vitaminai ir mineralai, esantys maisto produktuose. Taip yra todėl, kad gaminant maisto papildus prarandamas didelis kiekis kitų svarbių maistinių medžiagų.

Tai padės atsikratyti su mityba susijusio streso ir paranojiško savo svorio sekimo. Unikauskas taip pat pateikia šešis žingsnius, padedančius tapti intuityviu valgytoju. Suprasti, kad greitas svorio metimas dietų pagalba neveikia.

trukdo mesti svorį

Suvalgyti pakankamai kalorijų — nei per daug, nei per mažai. Vengti galvoti apie maistą, esantį lėkštėje, kaip blogą ar gerą. Išmokti valgyti tik tada, kai esate alkanas, ir nustoti valgyti, kai pajutote sotumą.

trukdo mesti svorį

Išmokti susitvarkyti su stresu ir trukdo mesti svorį be maisto trukdo mesti svorį. Priimti savo kūną tokį, koks yra.

trukdo mesti svorį

Anot gydytojo, intuityvi mityba labai naudinga organizmui, nes atsiranda sveikesnis požiūris į maistą, priimame savo kūną, labiau pasitikime savimi, o svarbiausia organizme sumažėja streso ir kortizolio kiekis bei mūsų kūno masės indeksas būna žemesnis. Parengė Eimantė Juršėnaitė.