Degimo laikas atpalaiduoja riebalų deginimo matricą. Kokios yra L-karnitino savybės


Tai tikrai suteiks jums daugybę privalumų, kuriais galėsite pasinaudoti, kad pasiektumėte savo tikslus. L-karnitinas svorio metimui L-karnitinas buvo atrastas m.

Ir pirmą kartą sintetintas m. Jis sintetinamas mūsų organizme, todėl jis vadinamas ne vitaminu, o tik į vitaminą panašia medžiaga. L-karnitinas sintetinamas kepenyse ir inkstuose ir toliau pasiskirsto visame kūne. Normaliai L-karnitino sintezei reikalingas didelis kiekis kitų vitaminų, visų pirma vitaminų C, B3, B6, B9, B12, taip pat tokių amino rūgščių kaip lizinas ir metianinas. Jei bent vienos iš šių medžiagų nepakanka, L-karnitino sintezė sulėtėja arba visiškai sustoja.

Kokį poveikį L-karnitinas daro organizmui?? Jei atsižvelgsime į žmogaus ląstelę, tai jos viduje yra specialių medžiagų - mitochondrijų, jos degimo laikas atpalaiduoja riebalų deginimo matricą energiją. Jie gali generuoti energiją iš riebalų rūgščių, kurios patenka į mitochondrijas ir jose virsta ATF, kuris yra ląstelės energijos šaltinis. L-karnitinas padeda riebalų rūgštims prasiskverbti į mitochondrijas, palengvindamas jų pernešimą per membranas, taigi riebalų rūgštys greičiau oksiduojasi.

Jei L-karnitino nepakanka riebalų rūgščių kaupiasi viso kūno ląstelėse ir tai gali būti nutukimo priežastis. Be to, L-karnitinas turi, nors ir ne itin stiprų, anabolinį poveikį. Nustatyta, kad tie sportininkai, kurie vartoja L-karnitiną, greičiau priauga liesos raumenų masės ir netenka riebalų. Tai yra, L-karnitinas degina riebalus, tačiau tai neišnaudoja jo poveikio.

Tiesą sakant, L-karnitinas sustiprina riebalinio audinio deginimą, riebalinio audinio praradimas yra daug intensyvesnis.

L-karnitinas

Be to, karnitinas taip pat mažina cholesterolio kiekį, ir tai teigiamai veikia širdies ir vainikinių kraujagyslių būklę. Be to, nustatyta, kad karnitinas stiprina fizinę ir psichinę ištvermę. Taip yra todėl, kad nervų ląstelės, kaip ir raumenų ląstelės, turi mitochondrijas ir jos taip pat turi gaminti energiją.

Taip pat nustatyta, kad L-karnitinas mažina lėtinio nuovargio sindromus. Tai dabar labai svarbu. Bet tai dar ne viskas. Įrodyta, kad papildai L-karnitinu mažina stresą dėl teigiamo L-karnitino poveikio antinksčiams.

FM World Katalogas NR 31 by Каролис Руп - Issuu

L-karnitinas taip pat veikia kraujo ląsteles ir pagerina kraujo deguonies pernašos funkciją. Apskritai L-karnitinas veikia praktiškai visą kūną. Ar jį galima naudoti su maistu, ne tik dėl cheminės sudėties?? Iš tiesų žalioje mėsoje yra daug karnitino. Karnitino dienos norma yra — gramų mėsos. Jo taip pat yra žuvyje, paukštienoje, varškėje, sūryje ir pieno produktuose.

Problema ta, kad mėsa, žuvis ir naminiai paukščiai cheminio perdirbimo metu netenka L-karnitino. Kadangi mes nevalgome žalio maisto, tai reiškia, kad tokiu būdu pasiekti dienos L-karnitino normos beveik neįmanoma. Tai reiškia, kad reikia gauti reikiamą dozę su chemikalais. L-karnitinas yra tablečių, gazuotų gėrimų, dienos dozių ampulių, koncentratų ir batonėlių.

Neigiama L-karnitino vartojimo tabletėse prasmė yra ta, kad jį ilgą laiką absorbuoja virškinimo traktas, o jo vartojimo poveikis pasireiškia per 40 minučių. Todėl prieš treniruotę negalėsite jų išgerti, tačiau, jei ryte ir vakare išgersite tabletes, bendras fonas pakils. Patogesnė mankštos forma yra gazuoti gėrimai su L-karnitinu. Sportuojant juos galima vartoti prieš mankštą ir jos metu. Ypač jei treniruotės yra aerobinio pobūdžio.

Category: DEFAULT, Degimo laikas atpalaiduoja riebalų deginimo matricą

Žmonėms, kurie vartoja L-karnitiną svorio metimui, tačiau nesiverčia fizine veikla, ši forma nerekomenduojama, juk yra tam tikras kalorijų kiekis. Kita patogi forma yra tirpalas plastikinėje ampulėje. Paprastai jame yra karnitino paros dozė nuo mg. Patogumas slypi ir tame, kad jei jį išgėrėte, po minučių L-karnitino koncentracija kraujyje padidėja, o tai reiškia, kad riebalai pradeda degti.

Taip pat yra L-karnitino tirpalo arba koncentrato pavidalu. Paprastai jo talpa yra 0, litro. Yra matavimo dangtelis, kurio tūrį reikia paimti kiekvieną rytą ir kiekvieną vakarą. Tai užpildys L-karnitino trūkumą. Gerkite L-karnitiną, sportuokite ir būkite sveiki!

Degimo laikas atpalaiduoja riebalų deginimo matricą, dienos naujienos

L-karnitinas L-karnitinas L-karnitinas levokarnitinas yra idealus pagalbininkas metant svorį, dirbant su palengvėjimu ir tiesiog intensyvių treniruočių metu. Tarp medžiagos, susijusios su B grupės aminorūgštimis ir vitaminais, galimybių yra poodinių riebalų pertekliaus sunaikinimas, energijos tiekimas, kūno sudėties gerinimas.

Nors organizmas sugeba savarankiškai gaminti levokarnitiną, papildomas suvartojimas kartu su sportine mityba ar maistu gali žymiai pagreitinti riebalų deginimą.

Dėl kruopščiai atrinktų ingredientų, aliejai yra idealūs viso kūno masažui ir tinka visų tipų odai, ypač sausai ir jautriai.

Skirtingai nuo kitų riebalų degintojų, L-karnitinas gerina širdies ir kraujagyslių veiklą, nesukelia priklausomybės ar šalutinio poveikio. Elcarnitinas yra homeostatinis. Tai reiškia, kad kūnas jo nesaugo, o sunaudoja tiksliai tiek, kiek reikia. Visi nereikalingi rodomi greitai. L-karnitino funkcijos Karnitino vaidmuo neapsiriboja riebalų atsargų sunaikinimu.

Anabolinis poveikis nustatytas eksperimentiškai. Daugybė eksperimentų patvirtino, kad vartodami levokarnitiną, sportininkai neteko riebalų ir padidino sausą svorį.

Degimo laikas atpalaiduoja riebalų deginimo matricą. Laikraščio archyvas

Kur yra L-karnitinas? Elcarnitinas yra įprastuose maisto produktuose. Didžiausia medžiagos koncentracija yra mėsoje, žuvyje, pieno produktuose. Kai reikia palaikymo karnitinu, į dietą reikia įtraukti jautieną, veršieną, kiaulieną, antieną, žąsį, kalakutieną. Iš pieno produktų - grietinė, grietinėlė, varškė. Taip yra dėl to, kad pirmą kartą medžiaga buvo atrasta ir gauta būtent iš mėsos. Javuose, daržovėse, vaisiuose L-karnitino arba iš viso nėra, arba jo yra tik labai nedaug. Tačiau degimo laikas atpalaiduoja riebalų deginimo matricą apdorojimo metu didžioji dalis medžiagos yra sunaikinta.

Raumenų audinyje yra mažai levokarnitino. Žmogaus kepenyse ir inkstuose jis sintezuojamas tokiu kiekiu, kurio pakanka normaliam gyvenimui.

  • Produktai, kurie degina riebalus, Natūraliai degina riebalų ląsteles
  • Deginti riebalus ramybėje

Esant intensyviam fiziniam krūviui, endogeninė sintezė sulėtėja, levokarnitino koncentracija sumažėja. Jei net vieno degimo laikas atpalaiduoja riebalų deginimo matricą komponentų nepakanka, sintezė sulėtėja. L-karnitino trūkumas pablogina riebalų deginimo procesus. Visais šiais atvejais būtina pakoreguoti mitybą ir ją papildyti gryno L-karnitino pagrindu pagamintais priedais.

Pagal fizines savybes levokarnitinas yra panašus į cukrų ir yra sniego baltumo smulkių kristalinių miltelių pavidalu.

Degimo laikas atpalaiduoja riebalų deginimo matricą

Jis gerai ištirpsta vandenyje. Skiriasi didelis biologinis prieinamumas. Kaip L-karnitinas veikia kūną?? Karnitino veiksmingumas priklauso nuo derinimo su subalansuota mityba ir mankšta.

Proceso fiziologija Nors L-karnitinas susidaro iš dviejų amino rūgščių - lizino ir metionino - ir turi panašų poveikį kaip aminorūgštys, levokarnitinas nėra aminorūgštis. Pagrindinis veikimo mechanizmas yra pagerinti ilgos grandinės riebalų rūgščių pernešimą į ląstelių mitochondrijas, jų energijos sandėlius.

Mitochondrijų matricoje riebalai skaidomi tuo pačiu metu išlaisvinant energiją. Elkarnitinas svorio metimo poros tik sustiprina riebalų rūgščių skaidymąsi.

  • Gamtos mokslai klasėms - Mokymosi objektai
  • 5 svarų svorio metimas per dvi savaites

Be riebalų ląstelių transportavimo ir deginimo, L-karnitinas gali atlikti ir kitus veiksmus. Tai yra psichinės ir fizinės energijos padidėjimas, ištvermės padidėjimas, prisitaikymo galimybių aktyvinimas ir organinių rūgščių bei ksenobiotikų - pašalinių junginių, sukeliančių alergiją, degimo laikas atpalaiduoja riebalų deginimo matricą medžiagų apykaitą ir mažinančio imunitetą, neutralizavimas.

Naudojant riebalus energijos gamybai, karnitinas tuo pačiu sumažina blogojo cholesterolio kiekį, tai yra apsaugo širdies ir smegenų indus nuo susiaurėjimo.

riebalų pusė numesti svorio

Tai puiki širdies priepuolių ir insulto prevencija. Be to, karnitino preparatai padidina miokardo apykaitą, todėl jie naudojami medicinoje. Yra dvi stereoizomerinės medžiagos formos - L-karnitinas ir D-karnitinas.

Būtent L-karnitinas yra biologiškai aktyvus. D-karnitinas yra pavojingas žmonėms, yra levokarnitino antagonistas: silpnina jo veikimą, turi priešingų savybių. Kam skirtas L-karnitinas?? Papildai skirti visų įgūdžių sportininkams - tiek mėgėjams, tiek profesionalams. Maksimalių rezultatų galima pasiekti į treniruočių programą įtraukus aerobinę veiklą.

L-karnitinas - Gydymas

Produktą rekomenduojama naudoti ruošiantis varžyboms ir džiovinant. Tai pagreitina norimo rezultato pasiekimą - formuoja raumenis, pašalina poodinius riebalus. Lyginant su kitais riebalų degintojais, karnitinas yra ypač saugus - jis nenaudoja centrinės nervų sistemos, stiprina širdies ir kraujagyslių sistemą.

Karnitinas tinka moterims ir paaugliams. Išleidimo formos Gaminamas dviem formomis - kietas ir skystas. Kietasis karnitinas: Karnitino tabletės ir milteliai yra tokie pat veiksmingi kaip skystas karnitinas, tačiau skystis absorbuojamas greičiau.

Be gryno levokarnitino, jo pagrindu galite rasti kompleksinių maisto papildų, sustiprintų kitais komponentais. L-karnitino nauda organizmui Didžiojoje daugumoje riebalų deginančių vaistų yra kofeino, guaranos ir net efedros.

svorio netekimas cx

Šie ingredientai neigiamai veikia nervų sistemą, ilgą laiką vartojant išprovokuoja sutrikimą, sumažėja motyvacija, nenoras sportuoti ar pervargimas. Kita vertus, elkarnitinas gerina tonusą ir tuo pačiu degina riebalus. Pristatydamas riebalų rūgštis į mitochondrijas, levokarnitinas skatina riebalų deginimą. Riebalų naikinimas lydi energiją, reikalingą treniruotėms. Eksperimentiškai įrodyta, kad jo paėmimas prieš treniruotę padeda nudžiūti, susidaryti kokybišką masę ir pritraukti reljefą.

Norėdami gauti norimą veiksmą, bloc svorio metimas vartoti L-karnitiną kartu su tinkama dieta, derinti papildą ir nuolatinę treniruotę. Be reguliarių treniruočių produkto poveikis yra lygus nuliui.

Tinkamai atliktas L-karnitinas yra naudingas: Medžiaga visada reikalinga, kai reikia padidinti bendrą ir puola svorio metimas ištvermę.

Pavyzdžiui, derindamas bėgiojimą ir gerdamas karnitino tabletes ar tirpalus, sportininkas gali padidinti aerobinę ištvermę, ilgiau sportuoti ir greičiau atsigauti.

svorio galaktika va

Tai galioja ir kitoms disciplinoms - irklavimui, plaukimui ir kt. Kadangi levokarnitinas nėra dopingas, jį galima naudoti sportuojantiems sportininkams kartu su kita sportine mityba: amino rūgštimis, baltymais ir kt.

Norint pasiekti anabolinį poveikį ir sumažinti kūno riebalų kiekį, karnitinas derinamas su mankšta ir įprasta dieta. Šiuo atveju priedo veiksmingumas treniruočių metu vertinamas ne sveriant ir galūnių apimtys pasikeitus, o visos ir riebios kūno masės procentais.