Kaip numesti svorio vaikystėje. Mokslo paneigti mitai apie svorio metimą


Spausdinimo versija Pasidalink Reklama Kineziterapeutę Viktoriją Tarasenko asmeninė patirtis įkvėpė plačiau domėtis svorio metimo svarba žmogaus organizmui ir netgi pradėti tyrimą. Pati numetusi 80 auklės fėja svorio metimas ir išbandžiusi tam tikrą svorio metimo metodiką, specialistė akcentavo, kad, norint numesti svorio, nepakanka sureguliuoti mitybą — reikia ir sportuoti.

Numetė 80 kg Viktorija nuo vaikystės buvo apkūni ir jos svoris vis augo — per metus priaugdavo apie 10 kg.

NUTUKIMAS NUO VAIKYSTĖS IR PREVENCIJA VAIKYSTĖJE - - HEALTHS

Dėl turėto antsvorio moteris nenorėdavo susitikti su kitais žmonėmis, anot jos, kaip numesti svorio vaikystėje kurie net nepažinodami jos bendraudavo nemaloniai. Tačiau tai nebuvo pagrindinis kriterijus, kodėl specialistė nutarė mesti svorį.

kaip numesti svorio vaikystėje

Tada pasvarsčiau, kad reikėtų pradėti sportuoti, tačiau vienai nesinorėjo, norėjau profesionalaus trenerio, kuris parodytų, ką daryti, bet tuo pačiu — ir sporto klubo arti namų. Vis dėlto pirmą kartą nueiti į sporto klubą ją paskatino draugė.

Kas išauga iš storų mergaičių - Mamos Žurnalas

Tai nebuvo vienintelis žmogus, merginą skatinęs pradėti sportuoti. Tame pačiame sporto klube draugė jai surado ir profesionalų trenerį, su kuriuo ir tęsė užsiėmimus.

Taip per 2,5 metus mergina numetė 80 kilogramų.

Mokslo paneigti mitai apie svorio metimą 16 LRT. Prasidedant naujiems metams, daugelis planuoja numesti svorio. Tačiau kalbai pakrypus apie dietas ir svorio metimą, neišvengiama painiavos. Per šventes daugelis žmonių suvartoja daugiau kalorijų nei išeikvoja.

Prieš tai ji svėrė kg. Reklama Pagrindinis dalykas, kurį merginai teko pakeisti — tai požiūrį į maistą, nes ankščiau maistu slopindavo emocijas, o to atsisakiusi išmoko daugiau mėgautis gyvenimu.

Nedidelis mitybos pokytis moteriai padėjo atsikratyti kone pusės svorio

Dabar Viktorija ir toliau sportuoja kartu su treneriu, neketina to mesti. Žinau, nuo ko auga svoris. Jeigu labai kažko norisi, tai savęs neslopinu, suvalgau, tik žinau ribas.

kaip numesti svorio vaikystėje

Pasidariau labai veikli, daug veikiu gyvenime, siekiu tikslų, daug dirbu. Iniciatyva, suvienijusi moteris Šie pokyčiai merginą ir paskatino studijuoti kineziterapiją, tam įtakos turėjo ir jos profesinė veikla. Socialinio tinklo grupėje yra daug moterų, kurios ir nedalyvavo tyrime, kai kurios gyvena kitose šalies miestuose ar net užsienyje.

Per tyrimą moteris 9 savaites sportuodavo po 3 kartus per savaitę.

kaip numesti svorio vaikystėje

Buvo atliekami bubo aerobikos ir jėgos pratimai. Aerobiniai — tai kardiopratimai, didinantys pulsą ir padedantys pasiekti reikiamą pulso dažnį, kurio metu pasiekiamas riebalų deginimas, o jėgos pratimai skirti raumenims stiprinti.

kaip numesti svorio vaikystėje

Anksčiau V. Tarasenko svėrė kg, o suradusi motyvaciją numesti 80 kg, nusprendė padėti tai padaryti ir kitiems norintiems pasiekti gerų rezultatų. Nereiktų mesti svorio, jeigu jis yra normalus ir tiesiog norite marriott svorio netekimas dar lieknesni. Savo grupėje teko susidurti su moterimis, kurių svoris idealus, bet nepatinka joms jų kojos, rankos ar dar kas nors.

Vieni mesti svorį bando savarankiškai, kiti kreipiasi į specialistus.

Svorio metimas svarbus žmogaus sveikatai

Tarasenko patarė kreiptis į specialistą, susirasti gerą trenerį arba kineziterapeutą. Norėdami numesti svorį kai kurie renkasi ir pavojingus sveikatai būdus.

kaip numesti svorio vaikystėje

Vienas tokių — visiškas badavimas. Tų dietų kilme žmonės nepasidomi ir aklai pradeda laikytis, o tai veda prie rimtų sveikatos sutrikimų. Po dietos grįžus prie įprastos mitybos, svoris vėl užaugs, jei augo iki tol.

Trenerė V. Bražaitė: yra 3 pagrindinės taisyklės, jei norite numesti svorio

Bet visų svarbiausia — saikas. Tačiau noriu akcentuoti, kad sportas ne ką mažiau svarbus, nes sportuojant lengviau sureguliuoti mitybą, pakinta alkio jausmas, o kitas aspektas — tai kūno stangrumas, — akcentavo kineziterapeutė V.

Tos, kurios svorį meta tik sureguliavusios mitybą, nesupranta ir klausia, kodėl taip yra.

Atsakymas visoms toms, kurios nori numesti svorio, bet bijo suglebusio kūno — sportuokite. Kiekvienas savo kūno masės indeksą gali apsiskaičiuoti kūno svorį padalinę iš ūgio, pakelto kvadratu. Viršijus ribas reiktų susiimti.

Žukauskaitės nuotr. Viktė Bražaitė 26 m.

Svarbiausia stengtis būti fiziškai aktyviu, sportuoti, daug vaikščioti. Bėgioti nerekomenduojama turint kaip numesti svorio vaikystėje ar nutukimą, nes tenka didelė apkrova širdžiai ir sąnariams.