Liekni sveiki, Liekni – sveiki – laimingi !


Paryžiaus dieta - kaip prancūzai išlieka liekni, sveiki ir laimingi? Prancūzės įrodo, kad vis dėlto įmanoma juos suderinti.

Tuo įsitikinsite ir jūs, išbandę Paryžiaus dietą. Galvodami apie Prancūziją, pirmiausia prisimename gardų maistą ir elegantiškas bei gracingas moteris.

  • Kaip numesti svorio sveika ir lengva
  • Svorio netekimas sapna vyas
  • Kaip sveikai maitintis karantino laikotarpiu: 10 svarbiausių taisyklių   1 Vieni garsiausių Marko Hymano klientų — Amerikos prezidentas Billas Clintonas su žmona.

Įvairūs mokslininkų tyrimai parodė, kad prancūzių kūno masės indeksas, lyginant su kitų šalių europietėmis, yra mažiausias. Kaip joms pavyksta mėgautis gyvenimo malonumais ir išlikti lieknoms?

JAV gydytojas: norite būti sveiki ir liekni – valgykite riebiai

Prancūzų mitybos ekspertas dr. Jeanas-Michelis Cohenas sukūrė Paryžiaus dietą, kuri padeda liekni sveiki sulieknėti ir neprarasti gyvenimo džiaugsmo.

svorio metimas naudojant svarmenis ar netenkate riebalų savo šlapinimosi metu

Ją sudaro trys fazės. Kavinės fazė 8—10 dienų Pirmoje fazėje būna didžiausias lieknėjimo efektas, kai, anot eksperto, galima numesti iki 13 kilogramų, priklausomai nuo pradinio svorio ir asmeninio pasiryžimo.

Tokį rezultatą padeda pasiekti griežtas mitybos planas, kurį sudaro skysti produktai. Galima valgyti, tyres, sriubas, sultis, trintų vaisių kokteilius ir gerti daug skysčių vandens, liekni sveiki arbatos ar kavos.

Sporto šiuo metu reikėtų atsisakyti, nes organizmas gauna mažai maistingųjų medžiagų, todėl per greitai pajustumėte nuovargį ir jėgų trūkumą. Galima vaikščioti arba atlikti labai lengvus jogos pratimus. Bistro fazė 2—3 savaitės Šioje fazėje galima valgyti baltyminius produktus, o angliavandenių ir riebalų reikia ir toliau vengti. Rinkitės žuvį, paukštieną, sojos, produktus, kiaušinius su šviežiomis daržovėmis ir vaisiais.

Liekni – sveiki – laimingi !

Šiame etape svoris krenta toliau. Kūnas gauna jam reikalingų vitaminų ir mineralinių medžiagų. Ilgalaikį sotumo jausmą suteikia skaidulingi produktai, pavyzdžiui, brokoliai, morkos, bulvės, linų sėmenys, migdolai, sėlenos, avižos ar avinžirniai. Šioje fazėje jau rekomenduojama sportuoti.

riebalų nuostoliai 3 mėnesiai ar tekila tikrai padeda numesti svorio

Sportas pagreitins medžiagų apykaitą. Gurmaniškoji fazė neribota Po suvaržymų mėnesio jausitės nusipelnę trečiosios fazės kaip atpildo už vargus. Dabar galima valgyti viską.

  1. Pietums — didelė lėkštė salotų su riebiomis sardinėmis ar lašiša, sulaistytų alyvuogių aliejumi ir apibarstytų daug riebalų turinčiomis moliūgų sėklomis arba kedrinėmis pinijomis.
  2. Liekni — sveiki — laimingi!
  3. Liekni — sveiki — laimingi!

Kad išsaugotumėte naująją figūrą, reikės laikytis kelių paprastų taisyklių. Malonumas Liekni sveiki mityba ypatinga tuo, kad žmogus tikrai suvokia, ką jis suvalgo. Ji trukdo nesąmoningai prisivalgyti per daug. Tai reiškia, kad bus išvengiama rijimo priepuolių arba užkandžiavimų tarp pagrindinių valgymų.

Liekni sveiki

Kokybė vietoj kiekybės Į šį principą reikėtų orientuotis visoje gurmaniškoje fazėje. Mėgautis maistu ir valgyti mėgstamus patiekalus leidžiama, bet reikia laikytis saiko. Porcijos turi būti nedidelės. Subalansavimas Kiekvienas kartkartėmis leidžia sau atsipalaiduoti.

Ir tai yra normalu.

Jei vakare išgėrėte taurę vyno ar suvalgėte torto gabalėlį, kitą dieną kompensuokite tai laikydamiesi griežtesnės disciplinos, suvartodami mažiau kalorijų. Venkite pramoniniu būdu apdorotų maisto produktų Iš principo gurmaniškoje fazėje galima vartoti viską, tik reikia vengti greito maisto, pusfabrikačių ir pramoninių produktų.

Valgykite šviežius produktus ir namų gamybos patiekalus. Kaip matote, Paryžiaus dieta gali visam laikui išmokyti maitintis liekni sveiki, saikingai ir skaniai. Tada nutukimo problemos nebeliks.

intensyvus svorio netekimas kaip prarasti riebalų procentą